Welkom op mijn blog!

f2bf0f80e98111e295c822000ae80c95_7

Eindelijk durf ik het aan om een Nederlandse blog te beginnen over mijn afval verhaal. De meeste van jullie weten dat ik een Amerikaanse blog heb op Tumblr (die ik voor nu nog steeds niet ga delen) maar nu vind ik het wel eens tijd om jullie eens mijn avontuurtjes te laten lezen. Ik kreeg steeds meer te horen dat ik wat moest gaan doen met mijn ‘afval verhaal’ de een kwam met het idee om een boek te schrijven, de ander met YouTube filmpjes en de ander vond het leuk als ik begon met een blog. Ik denk dat het voor nu het beste is als ik begin met bloggen, daarbij misschien wat filmpjes hier en daar probeer te maken. En misschien wel blog posts in een soort verhaal achtig iets waardoor het een soort van boek kan worden? Ach, wie weet wat de toekomst brengt en ik hoop dat ik jullie hier mee tevreden kan stellen voor nu!

Wat er voor nu staat aan te komen:

  • Mijn verhaal : Waarom ik begonnen ben met afvallen
  • Weightloss Tag (Filmpje)
  • Blog: Motivatie houden
  • Inspiratie Quotes
  • Voortgang foto’s op een aparte pagina.

Mochten jullie nog ideetjes hebben voor mijn blog dan hoor ik dat graag, en hopelijk hebben jullie veel plezier op mijn blog!

 

{ Ik heb deze blog niet gemaakt om mijzelf een bepaald ego te creëren of iets, jullie vragen hoe en wat en dat probeer ik nu dus via een blog over te brengen }

Leave a comment