Nieuwe pagina op de site & een oproep!

Angelicasafvalverhaal

Nieuwe pagina op de site: 

Het bericht ‘Mijn verhaal: Waarom ik ben gaan afvallen’ heeft nu ook een aparte pagina gekregen. Omdat ik van plan ben meer blogposts,  te gaan maken valt dit natuurlijk weg op een gegeven moment. Om vragen te voorkomen heb ik dus het hele verhaal op een aparte pagina gezet. Zo is het makkelijker voor iedereen! Deze pagina zal ik later misschien nog gaan uitbreiden, maar dat is toekomst praat! De pagina is te vinden in het menu hier boven, en als je geen zin hebt om naar boven te scrollen -> klik dan hier

Oproep:  Vragenrondje!

Het klinkt misschien raar dat ik jullie vraag om mij vragen te stellen, maar aan de andere kant leek het mij ook wel leuk om jullie vragen te beantwoorden. De laatste tijd heb ik veel vragen gehad, die ik mij niet meer 1,2,3, kan herinneren en dan zou het raar zijn als ik daar een blog post mee maak! Dus mochten jullie vragen hebben dan kunnen jullie die vragen via: Ask.fm , Twitter, via mijn Facebook pagina en hier onder in de comments. De vragen zal ik verzamelen en deze in een blogpost stoppen, en uit eindelijk hebben jullie dan een uitgebreider antwoord dan 140 tekentjes!

Leave a comment